هفته نامه طنین قائنات -> پوستیک هدیه هنرمندان قاینی در عید فطر
جدیدترین
تبلیغ در طنین



مجموعه‌ی تصویری هنری «پوستیک» که توسط جمعی از هنرمندان قاین از نیمه‌ی دوم سال 92 تولید آن آغاز شده بود، بالاخره پس از ماه‌ها تلاش تولید شد و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.
پوستیک مجموعه‌ای است از آیتم‌های هنری از قبیل فیلم کوتاه کمدی، موسیقی مقامی، موسیقی پاپ و اخبار طنز، که جمعی از بهترین هنرمندان شهرستان در آن حضور دارند. عوامل این مجموعه در نظر دارند، به مناسبت عید فطر پوستیک را توزیع و پخش نمایند.
با توجه به این‌که از این نوع فعالیت‌های هنری در شهرما بسیار کم اتفاق می‌افتد و اولین باری است که هنرمندان شهرستان با همدلی و همفکری گروهی با تمام توان و استعدادشان، البته با امکانات محدود توانسته‌اند از پس تولید چنین اثری برآیند. امید که نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولین و مردم شریف قاینات به آن صورت گیرد.
هنرمندان شهرستان با امکانات بسیار کم و به صورت تجربی و با هزینه‌ی شخصی اقدام به ساخت این فیلم کرده‌اند و حمایت مردم از این مجموعه باعث امیدواری و دلگرمی هنرمندان خواهد شد تا در ادامه و آینده شاهد کارهای بهتر و بیشتر از این هنرمندان باشیم.
گفتنی است یکی از اهداف هنرمندان در تولید این مجموعه نشان دادن استعداد و پتانسیل بالای شهرستان در تولید چنین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولین مربوط به‌ویژه صدا و سیمای استان خراسان جنوبی قرار گیرد.
در سال اقتصاد و فرهنگ هنرمندان شهرستان تا حدی به وظیفه‌ی خود با ساخت این مجموعه عمل کرده‌اند.اکنون نوبت ماست که با خرید فیلم پوستیک از فرهنگ و هنر این مرز و بوم حمایت کنیم.



,,

تاريخ 7 جولای 2014      
تعداد بازدید      



  1. دیجی حمید :

    خیلی جالب بود بازم اگه بتونید از این جور طنزا بسازید
    من خودم میخام شهر قاین رو از نظر سطح موسیقی بالا ببرم ولی اداره فرهنگ هنر ارشاد اسلامی قاین مانع این کار میشه اگه بتونید لطف بکنید و بهشون بگید که چه هنرمندی یا بهتر بگم چه دیجیی تو شهرستانتون وجود داره شما قدرشو نمی دونید و بزارید تا هدفی که داره به نحو احسن اجرا بکنه . خیلی ممنون . با تشکر از شما . این شمارمه : 09395254397

منتظر نظر شما هستیم !

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.