هفته نامه طنین قائنات -> یادی از مرحوم نقوی اولین نماینده قاینات در مجلس شورای اسلامی گوهری که در تاریکی می‌درخشد
جدیدترین
تبلیغ در طنین



-1 یادی از مرحوم نقوی اولین نماینده قاینات در مجلس شورای اسلامی گوهری که در تاریکی می‌درخشد

در طول تاریخ دیار کهن قاینات، چهره‌های بسیاری ظهور کرده‌اند که منشأ خدمات ارزنده و فراوانی بوده‌اند، در کنار آن شخصیت‌هایی نیز بوده‌اند که نه تنها خدمات شایانی به دیار قاینات کرده‌اند، بلکه از لحاظ منش اخلاقی و فرهنگی نیز الگویی خاص و منحصر به فرد بوده‌اند. مرحوم سید علی نقی نقوی از جمله این چهره‌ها می‌باشد.

وی ازجمله شخصیت‌هایی بود که در تمام دوران پرفراز و نشیب زندگی خویش در کنار تمام فعالیت‌های سیاسی – اجتماعی خویش، لحظه‌ای از یاد دیار خویش و خدمت به آن غافل نشد و منشأ خدمات ارزنده‌ای به قاینات به‌خصوص در دوران نمایندگی قاینات در مجلس شورای اسلامی گردید.

خدماتی که برخی از آن هنوز پس از سال‌ها که از آن دوران می‌گذرد در منطقه منحصر به فرد و یگانه است و طعم شیرین آن در ذائقه مردم منطقه باقی مانده است. اما در کنار این همه آن‌چه بیشتر نام وی را در میان مردم ماندگار کرده است، شخصیت و منش اخلاقی وی بود که در آن صفا، سادگی، یک‌رنگی از ویژگی‌های بازر بود و وی به معنای واقعی کلمه فردی بود که عقیده‌اش از دست عقده‌اش مصون بود و علی‌رغم این‌که از سوی بسیاری از افراد، جفاها و نامردی‌های فراوانی را تحمل کرد، اما همه این‌ها سبب نگردید که کینه کسی را به دل بگیرد و درصدد انتقام برآید یا از دایره انصاف و اخلاق خارج گردد و یا از عشق و علاقه‌ به دیارش ذره‌ای کاسته شود و به همین دلیل، در یادها ماندگار و جاودان باقی‌مانده است و غبار زمان نتوانسته است گردی بر چهره وی بیندازد.
آری او گوهری بود که در تاریکی می‌درخشید.



,, ,

تاريخ 15 مارس 2016      
تعداد بازدید      




منتظر نظر شما هستیم !

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.